Sunday, April 18, 2010
საქართველოს ქალაქები
მთავარი თემა
საქართველოს ქალაქები
მნიშვნელობა /აქტუალობა
მოსწავლეები სხვადასხვა წყაროების დახმარებით ეცნობიან საქართველოს ქალაქებს: გეოგრაფიულ მდებარეობებს. დამოუკიდებლად მოიპოვებენ ამ ქალაქების
წარმოშობის ისტორიას . რითი არის ეს ქალაქები გამორჩეული?
როგორია ქალაქების დღევანდელობა
მიზნები და შედეგები
პროექტის მტავარი მიზანია მოსწავლეებმა შეადარონ მსგავსება და განსხვავება დაკავსირონ წარსული აწმყოსა და მომავალთან განსაძღვრონ ამ ქალაქების დღევანდელი ფუნქიცია ამი მოსწავლეები ეუფლებიან კველვის ინფორმაციის მოპოვენის დამოუკიდებლად მუშაობის მეთოდებს. ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით: გეო 7.3 (განსაზღვროს გეოგრაფიული ობიექტების და ტერიტორიების ადგილმდებარეობა რუკაზე)
გეო7.4(ხსნის თუ რა მიზეზებით წარმოიშვა )
გეო 7.11(იკველვს თუ რა ფუნქციის ქალაქები წარმოიშვა ბუნებირივი პირობების გამო)
შეფასების საგანი და პროცედურები მოსწავლეების მირე შექმნილი პროექტი წარმატებულია თუ ის პასუხობს შემდეგ მოთხოვნებს ზუსტად არის განსაზღვრული გეოგრაფიული ადგილმდებარეობა, ბუნებრივი და კლიმატური პირობები, წარმოშობის ისტორია, არის გამოყენებული სურათები და სლაიდები.
რა ცოდნას უნდა ფლობდენ მოსწავლეები წინასწარ
მოსწავლეებს წინასწარ ეცნობიან იმქალაქების სახეწოდებებს რომელიც საინტერესოა ისტორიის თვალსაზრისით და მიშვნელოვანია დღევანდელი საქართველოსთვის
გამოყენებული მასალა და ტექნიკური რესურსები
სხვადასხვა ლიტრერატურა ქართული ენციკლოპედიები, სახელმძღვანელო, რუკები, კომპიუტერული ინფორმაცია.
სასწავლო პროექტის მსვლელობა
1 აქტივობა :თემის შერჩევა და კლასის ჯგუფებად დაყოფა
2. პროექტის გეგმის შემუშავება. ჯგუფებში თემების განაწილება და მოვალეობის გადანაწილება.
პროექტის ხანგძლივობა (ერთი კვირა)
3. აქტივობა: პროექტის პრეზენტაცია
4. შეფასება
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment